יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

תאילנד - תיירות מין לנשים

תיירות מין לנשים- הסיפור של ליז


פורסם ב-22 ביולי 2011, 16:43במדור אהבה ויחסים

אחרי כמה שנים של תיסכול מתמשך מהחיים החלטתי לצאת לחופשה.

לקחתי פסק זמן מהחיים שלי, מהעבודה, מהבעל, מהילדים ומהנכדים.

ואין כמו תאילנד לחופשה.

נחתתי בבאנקוק ומשם בטיסת המשך לקוסמוי,

אי שביקרתי בו בעבר והתאהבתי בו ובטוח לאישה לבדה להסתובב חופשי.

כבר בשדה התעופה בבאנקוק ראיתי את כל הגברים המזדקנים עם תאילנדיות צעירות שצמודות אליהם

אבל לא ראיתי נשים עם תאילנדים.


ירדתי לחוף הים עם ספר טוב שכבר הרבה זמן רציתי לקרוא אותו ולא היה לי זמן.

לא עבר הרבה זמן ותאילנדי ניגש אלי והציע לי שייק אבטיח,

כמה התגעגעתי לטעם הזה, ברור שאני רוצה.


כשהביא לי את השייק שאל עם אני לבד,

הוא דיבר אנגלית אך היה לי קצת קשה להבין אותו בגלל המבטא.

במשך כל היום הוא שירת אותי בנאמנה והביא לי שייקים ואוכל

אבל לא ממש התפתחה שיחה.

לקראת השקיעה הוא חזר עם חבר והציג אותו בפני

ולהפתעתי החבר דיבר אנגלית רהוטה

אומנם עם מבטא תאילנדי מובהק אך יכולתי להבין אותו.

הוא שאל אם הוא יכול לשבת על ידי וממש שמחתי שיהיה לי עם מי לדבר ולהעביר כמה שעות עד שאעלה לחדר לישון.


לעת ערב, בשקיעה , מסדרים על החוף מעין מרבצי ישיבה, עם שולחנות ונרות והכל הופך כל כך רומנטי.

הצטערתי שלא באתי עם הגבר שלי

הרגשתי געגוע אליו

רציתי אותו על ידי, איתי, לחוות איתו את הדברים ביחד.

אבל הוא כל כך רחוק והחלטתי להתמקד באלו שקרובים אלי.

מוזיקה קיצבית בקעה מעמדת הדי גיי ומסיבת החוף החלה.

התאילנדי אחז בידי והזמין אותי לרקוד.

לא התנגדתי והחלטתי לזרום איתו ולתת לו להוביל אותי.

רקדתי כמו שמעולם לא הרשתי לעצמי, מה אכפת לי, הרי אף אחד לא מכיר אותי והרשתי לעצמי להתפרע.

לאחר כמה שעות של השתוללות על רחבת הריקודים שאלתי אותו עם הוא מכיר מסזיסט שיכול לבוא בשעת לילה מאוחרת אלי לחדר כי אני מרגישה שאני זקוקה למסז.

הוא אמר שהוא יעשה את זה בשמחה.

הזמנו עוד שייק אבטיח ובזמן שחיכינו שיביאו לנו את השייק שאלתי אותו מאיפוא האנגלית הרהוטה שבפיו.

הוא הסביר לי שהרבה תיירות שמגיעות לבד לוקחות אותו לכל זמן שהותן באי והוא מארח להן חברה.

שאלתי אותו כמה הוא רוצה עבור שבוע בחברתי.

הוא נקב בסכום שנראה לי סביר ביותר

ושאלתי אותו עם העיסוי שיעשה לי כבר הלילה כלול במחיר.

הוא צחק ואמר שמרגע זה הוא שלי לכל מה שארצה ולכל תקופה שארצה.

הלכנו לחדרי שהיה צמוד לחוף הים.

התפשטתי בחדר האמבטיה ונשארתי רק עם מגבת. נשכבת על המיטה.

פתחתי את המגבת שחשפה את כל אחוריי הערומים, הטוסיק הקטן והמזמין שלי
הוא התחיל למשוח על גופי שמן ולעסות בעדינות את כתפיי ואת צווארי. עצמתי את עיניי והתמכרתי לתענוג. תחת ידיו העדינות ...הכאב של כתפיי הפך לעונג טהור.
הרגשתי כל כך רטובה וחשבתי שאני הולכת לגמור רק מהעיסוי.

פישקתי את רגלי קצת יותר כדי שהוא יוכל לקבל זווית צפיה על הכוס שלי.
לפתע הוא עצר וכיסה אותי במגבת והלך לחדר האמבטיה. הבטתי אחריו והתלבטתי מה לעשות, זרם מים נשמע, קמתי והלכתי אחריו, פתחתי את הדלת, הוא היה עם הגב אלי ואונן בלהט, התנפלתי עליו ואמרתי לו "תזיין אותי עכשיו וחזק "
בהתרגשות ובמהירות פתחתי לו את החגורה ושלפתי את הזין הזקור שלו.
"תן לי אותו חזק עכשיו , אני כל כך רטובה...." החדרתי את כל הזין שלו לתוכי .........................

הבוקר הפציע ועלי מרוח חיוך מאוזן לאוזן אחרי זיון הלילה.

ארוחת הבוקר כבר היתה על מגש על מיטתי וכבר חשבתי שהוא שווה כל אגורה שאשלם לו.

מה נעשה היום שאל, רוצה לנסוע קצת לטייל באי?

בסוגריים אני רוצה לספר שבתור תיירת מערבית הרגשתי מאוד בטוחה להסתובב בתאילנד לבד, הגברים שם לא מאיימים וכולם מסבירי פנים ועדינים.

באותו בוקר, אחרי שקיבלתי את ארוחת הבוקר למיטה, ניכנסתי להתקלח והתאילנדי שלי נכנס איתי לקלח אותי.

הבנתי שאני לא צריכה יותר לעשות כלום, הוא יעשה הכל בשבילי וזו היתה הרגשה משונה.

כשיצאנו מהחדר האופנוע שלו כבר חיכה לנו.

התיישבתי מאחוריו אחזתי במותניו ויצאנו לדרך.


לא היה לי מושג לאן נוסעים, נתתי לו להוביל ומשום מה גם סמכתי עליו

הרי יש לו ניסיון עם תיירות

זו בעצם העבודה שלו וזו הפרנסה שלו


לאחר כשעה רכיבה על האופנוע בדרך עם נוף מקסים לאורך הים הוא עצר ועזר לי לרדת מהאופנוע.


לנגד עיני נגלה בודהה בגודל עצום.

הוא אמר לי שתאם לנו פגישה עם הנזיר כדי לקבל ברכה.

שמחתי כי אני יודעת שלוקח כמה שבועות כדי לתאם אצל הנזיר פגישה

ואפילו לא חשבתי לנסות

והנה , מבלי להתכוון, הגעתי לאן שרציתי.

בזמן ההמתנה לנזיר עשינו סיור בבודהה והצטלמתי בלי הפסקה.

כשהגיע תורי הנזיר הסתכל עלי ונתן לי חפיסת תמנות והייתי צריכה לבחור מבינהם כמה.

הוא אמר לי כמה דברים אישיים שניראו לי סתמיים,

הסתובב והלך.

אני התיישבתי לי על ספסל מול הבודהה הגדול וחשבתי לי על חיי,

זו היתה שעה קסומה

ואולי הרבה יותר משעה

כי כבר הרגשתי איך הבטן שלי מקרקת והגיע זמן לארוחה טובה.

ביקשתי מהחבר החדש שלי שיקח אותי למסעדה שבה אוכלים תאילנדים ולא תיירים

אבל ציינתי בפניו שאני לא אוכלת חריף, גם פיקנטי בשבילי זה חריף.

כשהזמנתי לבד אוכל והייתי אומרת כל הזמן באנגלית, נוט ספייסי, בכל אופן תמיד לי זה היה חריף

וקיוויתי שאיתו אקבל לא חריף.

הגענו למסעה של דגים ומאכלי ים שאני הכי אוהבת.

התיישבנו ליד אחד השולחנות הפשוטים שהיו במקום.

"איך קוראים לך בעצם?" שאלתי את החבר החדש שלי.

"שמי מסקוויטס" אמר לי "אבל את יכולה לקרוא לי ג'וני אם יותר קל לך" המשיך בחיוך ומייד הסכמתי איתו.


ישבו שם כמה זקנים תאילנדים חרושי קמטים והצטערתי שאני לא יודעת את שפתם כדי לשוחח איתם.

אני אוהבת להתבונן באנשים ומפתחת בראש שלי את סיפור החיים שלהם

וזה מה שעשיתי במסעדה עד שהגיע האוכל שאכן היה טעים להפליא ולא חריף.


ג'וני היה באופן יחסי לתאילנדים גבוה ומכיוון שאני נמוכה הוא היה גבוה ממני בהרבה.

כשעלינו שוב על האופנוע להמשיך בדריכנו חיבקתי אותו והורדתי יד אחת קצת יותר למטה לעבר מפשעתו.

הוא היה קצת מופתע והביט אלי עם חיוך רחב ואני ראיתי בזה סימן שזה מוצא חן בעיניו,

וכל הדרך לחוף הים ליטפתי אותו.